Često postavljena pitanja za iznajmljivače

Provjerite da li je vaše pitanje već odgovoreno.

1. Na koji sve način mogu unijeti podatke gostiju?
  • Gosti mogu sami unijeti podatke putem pre-Checkin linka.
  • Gosti mogu skenirati QR kod postavljen u objektu.
  • Iznajmljivač može koristiti skener za osobne dokumente.
  • Ručno unošenje podataka je uvijek dostupno.
2. Kako ispravno skenirati dokumente?
  • Aplikacija mVisitor pruža mogućnost skeniranja osobnih iskaznica i putovnica.
  • Prilikom skeniranja osobnih iskaznica bitno je voditi računa da skenirate stražnju stranu iskaznice, koja pri dnu sadrži KOD.
    Skeniranje osobne iskaznice
  • Također, kod skeniranja putovnica, važno je voditi računa da se skenira stranica s podacima koja na dnu sadrži KOD.
    Skeniranje putovnice
  • Bitno je napomenuti da cijeli dokument treba stati u vidokrug kamere, jer inače aplikacija ne može ispravno izvršiti skeniranje.
  • Također, važno je pripaziti da se prstima ne prekriva KOD na dnu dokumenta ili da nema velikog odsjaja svjetla, jer aplikacija neće biti u mogućnosti obaviti skeniranje.
3. Mogu li koristiti isti korisnički račun na više uređaja?

Da, možete koristiti isti račun na više uređaja prijavom istim podacima.

4. Mogu li paralelno koristiti više korisničkih računa na jednom uređaju?

Da. Za unos dodatnih korisničkih računa potrebno je otvoriti postavke (ikonica zupčanika u gornjem desnom kutu ekrana), te odabrati opciju "Upravljanje računima". Na tom ekranu moguće je dodati novi korisnički račun klikom na ikonicu "plus".

5. Kod prijave se javlja greška "Osoba je već prijavljena na datum, te nije odjavljena."

Na eVisitor sustavu već postoji gost s istim podacima u terminu boravka. Potrebno je pažljivo provjeriti da li je gost prethodno već prijavljen.

6. Zašto objekt ima crveni rub i zašto me klik na njega vodi na kupnju?

Crveni rub označava da nemate aktivnu licencu za korištenje svih značajki aplikacije. Klikom na objekt otvorit će se opcija za kupnju licence. mVisitor vam omogućuje kupnju licence unutar aplikacije, čime dobivate puni pristup svim funkcionalnostima.

  • Kupnjom licence unutar aplikacije ili webshopa, dobivate pristup svim funkcijama.
  • U slučaju sponzorstva od strane lokalne turističke zajednice ova značajka će vam već biti dostupna.
7. Gdje mogu kupiti licencu?

Licencu možete kupiti na nekoliko načina:

  • otvorite "mVisitor trgovina" unutar postavki i opcija aplikacije ili jednostavno kliknite na objekt koji nema licencu.
  • posjetite naš web shop i kupite licencu online.
8. Što dobivam kupnjom licence i na koje OIB-ove se odnosi?

Kupnjom licence dobivate puni pristup svim funkcionalnostima mVisitor aplikacije za objekte registrirane na OIB za koji je licenca kupljena.

  • Licenca vrijedi isključivo za jedan OIB i sve objekte registrirane pod tim OIB-om.
  • Ako imate više objekata registriranih pod različitim OIB-ovima, za svaki OIB je potrebno kupiti zasebnu licencu.
  • Kupljena licenca veže se za OIB i može se koristiti na neograničenom broju uređaja, tako da nije potrebno ponovno kupovati licencu prilikom promjene ili dodavanja novog uređaja.
9. Platio sam turističku pristojbu/članarinu, a uplatnica se i dalje prikazuje u aplikaciji?

Prikaz turističke pristojbe i članarine putem aplikacije služi isključivo kao pomoć pri procesu plaćanja.

  • Uplatnice unutar aplikacije ne predstavljaju evidenciju o plaćenim ili neplaćenim računima.
  • One služe isključivo kao informativni prikaz i ne ažuriraju se automatski prema statusu vaših uplata.
10. Kod prijave se javlja greška "Odabrana kategorija boravišne pristojbe nije dozvoljena za odabrani objekt."

Molimo vas da dodatno provjerite sljedeće:

  • Da li je vaš objekt registiran u TZ-u za prijavu gostiju ili u objekt prijavljujete isključivo prijatelje. Svakako, u mVisitor aplikaciji pokušajte promjeniti kategoriju gosta u opcijama gosta.
  • Da li prijavu radite za ispravan objekt. U slučaju da imate više objekata, obratite pozornost da li goste prijavljujete u ispravan objekt. U slučaju da su gosti unešeni za pogrešan objekt, u postavkama prijave istu možete jednostavno prebaciti na drugi objekt.
  • Ukoliko su ova dva uvjeta zadovoljena, a greška vam se i dalje javlja, molimo vas da kontaktirate vaš TZ i provjerite kategorizaciju vašeg objekta.

Još uvijek imate pitanja? Kontaktirajte nas na support@mvisitor.hr