Često postavljena pitanja za iznajmljivače

Provjerite da li je vaše pitanje već odgovoreno.

1. Na koji sve način mogu unijeti podatke gostiju?
  • Prednost mVisitor sustava je, da gosti sami mogu unijeti osobne podatke. Pošaljite im "link" vašeg objekta iz mVisitor aplikacije i dozvolite gostima da sami unesu podatke koji vama stižu na autorizaciju.

  • Gosti također mogu unijeti osobne podatke skeniranjem "QR koda" kojega postavljate u vaš objekt. Dokument sa "QR kodom" moguće je kreirati unutar mVisitor aplikacije. Dovoljno ga je isprintati i postaviti u vlastiti objekt.

  • Iznajmljivač putem mVisitor aplikacije može koristiti i skener za osobne dokumente. Za brzi unos podataka dovoljno je skenirati dokumente gostiju.

  • Iznajmljivač na raspolaganju uvijek ima i ručni unos podataka gostiju.

2. Kako ispravno skenirati dokumente?
  • Aplikacija mVisitor pruža mogućnost skeniranja osobnih iskaznica i putovnica.

  • Prilikom skeniranja osobnih iskaznica bitno je voditi računa da skenirate stražnju stranu iskaznice, koja pri dnu sadrži KOD.

    osobna-image

  • Također kod skeniranja putovnica, važno je voditi računa da se skenira stranica sa podacima koja na dnu sadrži KOD.

    putovnica-image

  • Bitno je napomenuti, da cijeli dokument treba stati u vidokrug kamere, jer inače aplikacija ne može ispravno izvršiti skeniranje.

  • Također, važno je pripaziti da se prstima ne prekriva KOD na dnu dokumenta ili da nema velikog odsjaja svijetla, jer aplikacija neće biti u mogućnosti obaviti skeniranje.

3. Nakon skeniranja ne sprema mi gosta

U slučaju da dođe do pogreške prilikom skeniranja, podatke koji nisu ispravno očitani s dokumenta potrebno je unijeti ručno te kliknuti na gumb "Dodaj gosta" ili ponoviti skeniranje.

4. Kod ručnog dodavanja gosta, javlja mi se poruka "Molimo unesite sve podatke"

Poruka se javlja, jer nedostaje jedna ili više informacija. Potrebno je provjeriti unešene podatke za gosta. Tek nakon što su sve informacije ispravno unesene, moguće je dodati gosta putem gumba "Dodaj gosta".

5. Imam li zadnju verziju mVisitor aplikacije?
  • Većina mobitela automatski preuzima zadnju dostupnu verziju aplikacije.

  • U slučaju da niste sigurni da li koristite zadnju verziju, najbolje je otići u Apple Store (iPhone korisnici) ili Google Play Store (Android korisnici) i u pretraživač upisati "mVisitor". Nakon što pronađete aplikaciju, u slučaju da nemate najnoviju verziju prikazati će vam se gumb "Ažuriraj" ili "Update". Klikom na gumb, instalirati ćete najnoviju verziju aplikacije. U slučaju da nemate gumb za ažuriranje, tada na svom uređaju već imate instaliranu najnoviju verziju.

6. mVisitor aplikacija javlja da "mVisitor nije ugovoren s vašim TZ-om"

S obzirom na nedavno puštanje mVisitor sustava u pogon, ugovori se svaki tjedan sklapaju sa novim TZ-ovima. Neki TZ-ovi su iznimno brzi, dok kod nekih taj proces nažalost traje zbog rasporeda vijećanja pojedinog TZ-a. Da bi se stvar ubrzala, svakako preporučamo kontaktirati vašu turističku zajednicu sa upitom o implementaciji mVisitor sustava. Datum ulaska u sustav ovisi svakako o pojedinačnom TZ-u, njihovom angažmanu i brzini sklapanja Ugovora. S najboljom željom, vjerujemo da će se ubrzo i Vaša turistička zajednica uključiti u mVisitor sustav.

7. Kod prijave se javlja greška "Odabrana kategorija boravišne pristojbe nije dozvoljena za odabrani objekt."

Molimo vas da dodatno provjerite sljedeće:

  • Da li je vaš objekt registiran u TZ-u za prijavu gostiju ili u objekt prijavljujete isključivo prijatelje. Svakako, u mVisitor aplikaciji pokušajte promjeniti kategoriju gosta u opcijama gosta.

  • Da li prijavu radite za ispravan objekt. U slučaju da imate više objekata, obratite pozornost da li goste prijavljujete u ispravan objekt. U slučaju da su gosti unešeni za pogrešan objekt, u postavkama prijave istu možete jednostavno prebaciti na drugi objekt.

  • Ukoliko su ova dva uvjeta zadovoljena, a greška vam se i dalje javlja, molimo vas da kontaktirate vaš TZ i provjerite kategorizaciju vašeg objekta.

Još uvijek imate pitanja? Ne ustručavajte se kontaktirati nas na mail support@intersoft.uno ili na broj telefona: +385 52 330093